ניהול מוניטין לעסקים
יש לעסק כתבה לא אוהדת שמופיעה בגוגל? יש לחברה אזכור שלילי? זה הזמן לתקן את העוול ולהדחיק את הדברים הרעים למקומות שאף אחד לא מגיע אליהם.
שמו הטוב של עסק או של אדם פרטי הוא חלק בלתי נפרד מהמוניטין שלו. כאשר שם זה מוזכר בהקשרים חיוביים יהיה המוניטין חיובי גם כן. כאשר השם מוזכר בהקשרים שליליים, עשוי הדבר לפגוע בשם הטוב ובמוניטין החיובי שלו, שסביר שעבד לא מעט כדי לבנות אותו במשך שנים רבות. ניהול מוניטין דיגיטלי לעסקים, חברות וארגונים הינו שירות ייחודי המוצע על ידי חברה המתמחה בכך, המבססת את פעילותה על כוחה הרב של הרשת ועל כוחו הרב של מנוע החיפוש המוביל-גוגל.
כיצד להגן על העסק מפני תוצאות שליליות בגוגל
כדי להגן על העסק מפני תוצאות שליליות בגוגל יש לדאוג להדחיק ולהעלות לאתרים בולטים תכנים בעלי אזכורים חיוביים. ניהול מוניטין מקוון מוגש כחלק משירות מיתוג לעסקים בתוצאות החיפוש, כולל העלאה של תכנים רבים לאתרים מוכרים עם כניסות רבות, כדי שיתפסו את מקומם של התכנים השליליים במנוע החיפוש. לרוב, תידרש כמות רבה של תכנים כדי להגיע לתוצאה זו כמו גם לא מעט סבלנות. זאת כיוון שתוכן שעלה לרשת, לעולם יישאר בה. ניתן אמנם להסיר אותו מהאתר שבו הוא מופיע, או שלעד יישאר במנוע החיפוש. המטרה העומדת מאחורי שירות ניהול מוניטין באינטרנט היא שימת דגש על תכנים חיוביים כדי לדחוק אזכורים שליליים.
מהן ההשלכות של אזכורים שליליים בגוגל עבור עסקים
אזכורים שליליים בגוגל יכולים לפגוע בשמו הטוב של העסק, להביא להפסדים רבים ולצמצום משמעותי במספר הפניות אליו. זוהי גם הסיבה שבגלל חשוב להשקיע בשירותי מחיקת מוניטין שלילי לעסקים ולבצע ניהול מוניטין דיגיטלי איכותי בתוצאות החיפוש של גוגל, המוצע אך ורק על ידי המומחים בתחום.
אנו מלווים אנשי ציבור, מנכ"לים ומותגים ומשמרים את המוניטין שלהם ברשת. נשמח לסייע.